RSS

Hi-tech device

22 Mar

La Ancora (lângă Galmopan) vine din când în când un moş care vinde tot felul de vechituri…de la ceasuri vechi şi telefoane-cărămidă din anii ‘ 90 până la medalii ruginite, din Epoca de Aur. Astăzi m-am oprit şi eu acolo pentru câteva clipe, spre a vedea ce obiecte mai are moşu de vânzare…Nu mică mi-a fost mirarea când, în timp ce scanam cu privirea antichităţile expuse spre vânzare, am dat cu ochii de un Digipass !!! Da, moşul avea printre vechituri  un Digipass de la ING….Mă întreb de unde îl are, căci arăta destul de prăfuit şi jegos săracul Digipass….Îmi pare rău că nu l-am întrebat pe moş (de curiozitate) cu cât îl dă…sau dacă are vreo idee ce face acel obiect :)  Chiar sunt curios unde a găsit aşa ceva…

Dacă nici voi nu ştiţi, Digipass-ul de la ING este un dispozitiv electronic care generează coduri aleatoare (valabile 35 de secunde) folosite de clienţii ING pentru a se conecta la HomeBank😉 Capisci?

Am făcut şi o poză cu Digipass-ul (ultra hi-tech) aşezat printre vechiturile din mileniul trecut…

 
Leave a comment

Posted by on March 22, 2011 in Uncategorized

 

Tags: , ,

Lasă un comentariu

 
