RSS

Mă apucă nostalgia

07 May

Mi-am amintit astăzi de acele desene animate deosebite pe care le urmăream cu mare plăcere în copilărie. De aceea, am decis să fac o listă cu desenele care mi-au plăcut când eram copil.

Pe Cartoon Network mă uitam cu mult interes la : Tom şi Jerry, The Jetsons, Laboratorul lui Dexter, The Flintstones, Top Cat, Scooby Doo, Looney Tunes, The smurfs, The powerpuff girls, The mask, Wacky Races, 2 stupid dogs, Courage the Cowardly Dog. Pe vremea aia, toate serialele de pe Cartoon Network erau în limba engleză…ceea ce le dădea un farmec aparte.

Spider-Man : The Animated Series este un desen animat care mi-a plăcut extrem de mult şi pe care îl urmăream pe Fox Kids. Tot pe acest post de televiziune mă mai uitam la : X-Men, Eek the Cat, Viaţa cu Louie, Lumea lui Bobby, Copiii de la 402, Jim Button, Masked Rider, Dosarele secrete ale câinilor detectivi, Cei patru fantastici, Wunschpunsch, Familia De ce, Pinocchio, Prinţesa Sissi, Inspectorul Gadget, Omul de fier. E o listă lungă, ştiu, dar mă încântau aceste seriale superbe.

Cam prin ‘ 97 (nu mai ţin minte exact, dar cred că eram in clasa întâi )  am început să urmăresc Sailor Moon   pe TVR 1 (there you go, I said it ). Era dublat în română şi pot spune că mi-a plăcut de la bun început…muzica  din Sailor Moon era fenomenală…Tot pe TVR 1 se difuza în perioada aia Dragon Ball Z, dar acest serial nu m-a atras niciodată.

Ţin minte că prin clasa a 2-a sau a 3-a urmaream pe Pro TV  un desen numit Şoimii Călători (Eagle Riders)…era plin de acţiune şi îmi plăcea… Tot Pro TV a fost prima televiziune care a difuzat la noi desenul animat numit Pokemon…În fiecare sâmbătă şi duminică urmăream cu sufletul la gură acest serial extrem de captivant…Gotta catch ’em all !  Ce isterie se iscase atunci în jurul serialului…ţin minte că începusem să cumpăr gume de mestecat doar pentru că primeam gratis cartonaşe cu pokemoni.

Cam astea au fost desenele ce mi-au înseninat copilăria…Să trecem acum la desenele adolescenţei…😛

Prin 2007 ( clasa a 10-a) am descoperit, din întâmplare, pe Animax, un desen numit YuGiOh! GX…m-a atras subiectul inediat al  serialului şi am urmărit cu deosebită plăcere tot sezonul 1 ( doar atât a difuzat Animax)…apoi sezoanele 2,3 şi 4 le-am văzut pe youtube. Alt desen animat (de pe Animax) care mi-a plăcut a fost Yu Yu Hakusho( plin de acţiune şi suspans)…vocile erau în japoneză, dar subtitrarea în română… Am urmărit şi câteva episoade din Inuyasha, dar nu mi s-a părut cine ştie ce…

În clasa a 12-a, la sugestia unor colegi, m-am apucat de vizionat South Park…şi încă aştept cu nerăbdare fiecare episod nou din SouthPark🙂 . Prin anu intâi de facultate, din lipsă de ocupaţie, am început să urmăresc Family Guy…pot spune că este cât de cât amuzant, dar nu se compară cu South Park.

Recent, am urmărit pe Cartoon Network mai multe episoade din Ben 10 : Alien Force şi apoi Ben 10 : Ultimate Alien…destul de interesante. Pe Disney Channel urmăream anul trecut Phineas & Ferb.

Sunt mândru că m-am nascut în 1990 şi am avut ocazia de a urmări toate aceste desene animate minunate !


 
11 Comments

Posted by on May 7, 2011 in Uncategorized

 

Tags:

11 responses to “Mă apucă nostalgia

  1. Danyzus

    May 7, 2011 at 09:35

    Eu ma uit si acum la Tom si Jerry, cand prind ocazia desigur🙂 Cand ma gandesc ca nesimtitii astia de politicieni vroiau sa le interzica pe motiv ca instiga copii la violenta.

     
    • R4dhu

      May 7, 2011 at 14:19

      Şi eu mă mai uit la Tom şi Jerry pe Cartoon Network uneori…oricum, am văzut deja pe youtube toate episoadele.

       
  2. overshift

    May 7, 2011 at 13:51

    m-as mai uita si eu, dar timpul nu e in favorea mea😀

    abia apuc sa vad south park, robotzi si inca vreo 2 seriale care le mai urmaresc.

     
    • R4dhu

      May 7, 2011 at 14:24

      Ce seriale urmăreşti? Eu mă uit la Supernatural momentan, merită văzut…

       
  3. coolnewz

    May 8, 2011 at 13:16

    🙂 ciocanitoare Woody? Pluto? Popeye marinarul? Pe astea le stii?

     
    • Reclame TV

      May 20, 2011 at 21:21

      Bravo, uite ca pe astea uitase sa le nominalizeze.
      Pentru cunoscatori, dar mai ales pentru nostalgici, duminica pe DDTV de la ora 14 se transmit astfel de desene animate.

       
  4. R4dhu

    May 8, 2011 at 14:04

    Ciocănitoarea Woody parcă dădeau pe TVR 1…m-am uitat de câteva ori dar nu mi-a plăcut în mod deosebit.

    La Popeye Marinarul ţin minte că mă uitam…era în engleză, pe cartoon network.

    La Donald Duck şi Pluto şi alte desene Walt Disney nu prea mă uitam.

     
  5. TED

    May 12, 2011 at 04:27

    m-am uitat de curand la the mask, desenele :)).

     
  6. R4dhu

    May 12, 2011 at 18:48

    Îmi amintesc că urmăream ” The mask ” pe Cartoon Network acum mulţi ani…era în engleză, dar mă chinuiam să înţeleg cât mai mult.

     
  7. mihai

    October 24, 2011 at 17:25

    Soimii calatori si masked rider exista pe undeva dublate ?

     
  8. R4dhu

    October 25, 2011 at 19:13

    Masked rider este pe youtube…însă doar câteva episoade. soimii călători nu găsesc nicăieri

    Dublate nu vei găsi…guess you better learn some english.

     

Lasă un comentariu

 
