RSS

Nelămurire

20 May

Am şi eu o mare nedumerire…unii oameni susţin sus şi tare (din varii motive)  că Loganul ar fi o maşină de proastă calitate. Cu toate astea, în fiecare zi văd pe stradă o grămadă de Loganuri…de toate culorile şi motorizările…dacă mă uit în parcarea din faţa blocului, văd oricând minim 5-6 Loganuri…Ca să nu mai vorbesc de staţiile de taxi-uri, că acolo cam 30-40% din maşini sunt marca Dacia Logan.

Deci…cum de este Loganul e o maşină atât de populară ? O fi din cauză că e destul de ieftină de întreţinut ?

 
7 Comments

Posted by on May 20, 2011 in Uncategorized

 

Tags:

7 responses to “Nelămurire

  1. Danyzus

    May 21, 2011 at 08:12

    E destul de ieftina masina si toata lumea cumpara, cum e normal. Si eu mi-as lua daca ar avea ceva mai mult la siguranta.

     
  2. Pato Basil

    May 21, 2011 at 10:38

    e si ieftina de cumparat! si de intretinu… cat dai atat face nu poti sa te astepti la confort de la ea. Dar e o masina.

     
  3. coolnewz

    May 21, 2011 at 14:27

    ei … fac si astia fitze …

     
  4. DannielPH

    May 21, 2011 at 23:23

    Sunt pareri si pareri, si eu eram pe cale sa imi iau un logan nou dar s-a amanat pana la primavara.
    Lumea o cumpara ca e ieftina, ca e romaneasca si ca is piesele ieftine.
    Trebuie sa stii cum sa te comporti cu ea ca sa te tina.

     
  5. TED

    May 23, 2011 at 16:05

    e ieftina frate, daca te gandesti la ce dotari are.

     
  6. zaqk

    June 6, 2011 at 11:42

    e ieftina de cumparat. de intretinut, trebuie sa ai grija. piesele sunt scumpe.
    in plus, fara casco nu merita sa tii masina. e prea scump daca se intampla sa ai nevoie!

     
  7. Dani A.

    June 12, 2011 at 17:29

    Când o cumperi, îţi dai seama că mai mult decât preţul pe care îl dai nu face. Însă e destul de ieftină în comparaţie cu alte maşini cu aceiaşi dotări puţin mai bune. Iar piesele se găsesc foarte repede, şi sunt ieftine.

    Crede-mă că poţi să ţi un logan cel puţin 5 ani şi să meargă ca în prima zi.

     

Lasă un comentariu

 
