RSS

Am revenit

22 Jun

După cum probabil aţi observat, nu am mai scris un articol ( impropriu spus articol, că ultimele postari au fost foarte scurte) de vreo 2 săptămâni. Absenţa mea prelungită se datorează faptului că am fost şi încă mai sunt foarte ocupat cu examenele de la facultate. Mai mult chiar, am descoperit un site foarte ” addictive ” numit  9gag.com . Veţi găsi acolo o mulţime de chestii amuzante/inedite/deosebite care vă vor binedispune. Ceea ce îmi place cel mai mult la acest site este faptul că nu te agasează cu publicitate ( cum fac alţii ), ci este foarte “curat” şi uşor de citit. Eu deja am adăugat pe acel site o colecţie de postări haioase şi le puteţi vedea pe toate accesând acest link . Sper să vă placă.

PS : Site-ul este în limba engleză, şi are sute de mii de vizitatori zilnici.

 
5 Comments

Posted by on June 22, 2011 in Uncategorized

 

Tags:

5 responses to “Am revenit

  1. skykery

    June 22, 2011 at 13:32

    Interesant website, am gasit cateva imagini faine acolo🙂
    Si Welcome Back !

     
  2. Danyzus

    June 22, 2011 at 22:35

    Multa bafta la examene !!!

     
  3. neonu

    June 30, 2011 at 20:41

    Bafta in sexiune ca stiu cum e si te compatimesc. In blogosfera n-ai ratat prea multe cat ai lipsit…

     
  4. Reclame Tv

    July 5, 2011 at 00:36

    Mult succes.
    Eu am dat astazi licenta si am luat 9🙂

     
  5. R4dhu

    July 5, 2011 at 00:37

    Felicitări !

     

Lasă un comentariu

 
