RSS

Digi net mobil prin modem usb

09 Jul

După căutări ” seculare ” care au durat mai bine de 3 luni, am reuşit azi dimineaţă ( finally……..) să obţin un modem usb de la digi. După ce am luat stick-ul de la un sediu rds, mi-am cumpărat şi un prelungitor usb de 5m pentru a putea muta stick-ul prin cameră, in caz că e semnalul prea slab.

Am testat deja internetul 3G oferit de modemul usb şi pot spune că merge cât de cât acceptabil. De exemplu, în 90% din cazuri, clipurile de pe youtube se încarcă şi rulează fără probleme… Oricum, trebuie menţionate două aspecte:

  1. internetul mobil nu este conceput pentru descărcat ” chestii ” de pe torenţi
  2. este de preferat a se folosi internetul mobil doar pentru browsing şi email… eu de exemplu am tot  vizionat diverse filmuleţe  pe youtube pentru a vedea cum se comportă netul, şi în doar o oră jumate’ de utilizare am consumat deja 219 MB de trafic…( mai am până la 5GB )

Dacă ţinem cont de preţul extrem de redus ( 10 lei pe lună în cazul meu ) pot spune că netul mobil de la digi este o investiţie foarte bună care îşi dovedeşte utilitatea mai ales atunci când pică netul prin cablu ( ceea ce, din fericire, nu prea se intâmplă la RDS).

Singurul inconvenient ar fi acoperirea destul de slăbuţă, dar hai totuşi să gândim realist…când pleci la munte sau la ţară nu te duci acolo ca să stai pe net…

Referitor la viteza netului prin modem usb, încă stau şi mă întreb unde sunt cei 7.2 Mbps promişi ( 14.4 Mbps mai nou, că cică au modernizat reţeaua ) fiindcă eu mai mult de 1Mbps nu am prins până acum…probabil că pentru viteze superioare trebuie să ” spânzur ” stick-ul la geam sau pe lângă corniză, dar mi-e cam lene să fac asta acum.

Una peste alta, cred cu tărie că netul mobil oferit de RDS are cel mai bun raport calitate/preţ.

 
2 Comments

Posted by on July 9, 2011 in Uncategorized

 

Tags: ,

2 responses to “Digi net mobil prin modem usb

  1. Danyzus

    July 17, 2011 at 13:29

    Am si eu o chestie de genul (adica prietena mea are) si te asigur ca acoperirea este destul de buna. Am fost la mare si la munte si am avut semnal destul de bun. Prin urmare, cred ca orasele mari si statiunile sunt bine acoperite. Pe la sate nu stiu cum e🙂

     

Lasă un comentariu

 
