RSS

Cel mai nou advertorial

14 Jul

Disclaimer: Acest articol este un pamflet. Sau mai bine zis, este o parodie la articolul original.

” Când m-am întors din vacanţa în Cambodgia cu parinţii mei după ce am trecut graniţa ca să intrăm în România le-am zis să oprească şi la Cucuieţii-din-deal pentru că mă cam săturasem de stat înghesuit în portbagaj ( ??? ) şi aş fi vrut să dorm şi eu într-un pat normal, plus că a2-a zi am vrut să vizitez Cucuieţii-din-deal, am mers la prima cocioabă care ne-a ieşit în cale ce avea o ofertă foarte avantajoasă: 4 pereţi şi o uşă  + ţiglă Caretta.

Rezervarea ne-a costat 2 litri de pălincă, s-a făcut foarte repede iar cocioaba era hi-tech şi avea toate utilităţile: veceu în curte (cu multe muşte), lampă cu GPL, o igrasie foarte frumoasă, sobă de teracotă ca să nu degeri de cald. Ce ne-a avantajat la acestă cocioabă cu regim sătesc din Cucuieţii, a fost faptul că au preţuri de nepreţuit ( ??? ) în comparaţie cu alte cocioabe şi cu dotările sale inexistente, am avut nevoie de euroi şi pentru a2-a zi în care vroiam să vizitez satul dar şi pentru drum, cazarea a fost la fix-pix . Dacă vă aflaţi prin Cucuieţii şi căutaţi o dărăpănătură solidă, cu condiţii foarte bune, vă recomand locul unde ( cel mai probabil NU ) a fost val33ntyn. Cocioaba este amplasată în lanul de porumb şi o să daţi repede de ea. ”

Vă rog să scuzaţi incoerenţa pamfletului, a ieşit astfel pentru că e construit pe ” scheletul ” articolului original.

Păi ori suntem relevanţi ori nu mai suntem ?

 
5 Comments

Posted by on July 14, 2011 in Uncategorized

 

5 responses to “Cel mai nou advertorial

  1. Val33ntyn

    July 15, 2011 at 06:24

    Ok. Dar sa nu te astepti sa platesc pentru advertorialul asta :))

     
  2. zaqk

    July 15, 2011 at 07:07

    mai, tu ai ce ai cu individul asta :)))

     
    • DannielPH

      July 15, 2011 at 15:51

      la asta m-am gandit si eu cand am citit articolul.

       
  3. R4dhu

    July 15, 2011 at 11:08

    I like to troll him…

     
  4. Bogdan

    July 16, 2011 at 01:35

    ce-ai mai cu baiatul…
    sa stii ca mi s-a intamplat si mie uneori sa fac un advertorial si sa n-am nicio idee, astfel incat sa sune bine si pentru cititor. am stat si 2 ore sa storc o idee… poate el a fost grabit si i-a dat drumu asa. pana la urma toti stim ca e doar un advertorial… merge oricum

     

Lasă un comentariu

 
