RSS

Despre copilublog

06 Aug

Pe copilu îl ştiu de astă iarnă…ţin minte că, citind blogul lui arhi, am dat peste câteva comentarii lăsate de copilu. Mi s-au părut nişte comentarii destul de pertinente aşa că am intrat la el pe blog şi după ce am citit vreo câteva articole de-ale lui, i-am lăsat o cerere de schimb de linkuri. Spre surprinderea mea, a acceptat să mă adauge în blogroll aşa că am avut toate motivele să îl citesc în continuare.

În tot acest timp, am observat că deşi locuieşte la ţară şi are o grămadă de treabă, copilu găseşte timp liber şi pentru scris pe blog, ba chiar scrie articole destul de complexe şi/sau utile. Se pare că bloggerul copilu este totodată un bun pisicolog, căci îi place să studieze comportamentul felinelor şi a descoperit că pisicile sunt active şi noaptea…interesant. Meow meow meow meow…nyan.cat e activ tot timpul. Dar să revenim la subiect…Articolele de pe copilublog.net sunt diversificate şi abordează tot felul de teme, însă copilu se pricepe cel mai bine la gadgeturi şi în special la decodat telefoane mobile😀 . Chiar i-am cerut câteva sfaturi despre ce model de telefon să-mi iau şi mi-a dat câteva sugestii interesante… V-am zis că acum câteva zile am răspuns la o leapşă trimisă de copilu?

Acest articol participă la concursul organizat de copilublog.net.

 
Leave a comment

Posted by on August 6, 2011 in Uncategorized

 

Lasă un comentariu

 
