RSS

Concurs cu premii substantiale

08 Aug

Iată că a sosit vremea să îmi premiez şi eu cititorii fideli…Ştiu,  am mai organizat un concurs şi astă primăvară, dar acel concurs a avut ca premiu un loc la mine în blogroll, şi a fost câştigat de anghel daniel. De data aceasta, premiile concursului vor fi ceva mai substanţiale, şi anume :

  •  Premiul întâi –> 50 lei
  •  Premiul doi —> 30 lei
  •  Premiul trei —> 20 lei

După cum puteţi observa, premiile oferite însumează 100 de lei…iar premiile sunt destul de atractive, zic eu…mai ales că se poate câştiga cu un minim de efort. Ştiu că momentan nu am prea mulţi cititori, de aceea vizitatorii mei fideli au mai multe şanse să câştige un premiu, pentru simplul fapt că ei intră mai des la mine pe blog.

Concursul se desfăşoară până duminică, 14 august 2011, ora 12:00. Ca să vă înscrieţi în concurs trebuie doar să lăsaţi un comentariu la această postare, cu numele vostru, o adresă de e-mail validă ( ca să vă pot contacta dacă câştigaţi ) şi ( dacă aveţi ) adresa blogului vostru…în comentariu trebuie să vă exprimaţi părerea voastră sinceră şi obiectivă despre acest blog…accept chiar şi critici, dacă sunt constructive.

Atenţie ! Cei care lasă mai multe comentarii de pe acelaşi IP vor fi descalificaţi ! Nu trişaţi !

Cei 3 câştigători norocoşi vor fi determinaţi prin tragere la sorţi, folosind site-ul random.org. Extragerea va fi filmată cu telefonul mobil ( SE W810i scoate filmări destul de clare ) pentru a evita orice suspiciune de fraudă. Mult succes tuturor !

Update : deja avem primul participant înscris în concurs. Vă invit şi pe toţi ceilalţi să participaţi la concurs, şi anume : piticu, val33ntyn (chiar dacă am avut divergenţe de opinie), andrew, annitu, perfu, copilu, ecologistuderutat, jteph, skykery, Pavel Ionuţ, Pato, Vic3ntziu şi pe toţi ceilalţi care doriţi să câştigaţi nişte lei. Mult succes !

Update 2: Toţi participanţii cu bloguri de calitate vor primi automat un loc la mine în blogroll.

 
14 Comments

Posted by on August 8, 2011 in Uncategorized

 

14 responses to “Concurs cu premii substantiale

  1. Dani A.

    August 8, 2011 at 23:15

    Interesant concurs, n-am nici un motiv să nu particip aşa că voi lasa mai jos părerea mea sinceră faţă de blogul tău.

    În primul rând apreciez conţinutul unui blog de calitate, din ce am citit eu la tine pe blog astfel de articole sunt destule, îmi place în primul rând că vrei să transmiţi un mesaj prin blog, nu numai să scri baliverne pentru simplul motiv de a scrie ceva.

    În al doilea rând apreciez ca autorul blogului să-ţi ţină blogul curat, prin eliminarea multor reclame care pot deveni chiar enervante, conţinutul articolului să fie simplu, fără culori în text sau poze inutile şi cel mai important să aibă o temă simplistă şi profesională în acelaşi timp, te felicit că ai ales o temă simplă dar destul de profesională pentru un blog decent.

    Acum să fiu puţin critic şi să mă iau de ceva care “nu-mi convine” mie, aşa că mă iau de adresa blogului, unde sincer să fiu ar fi mers măcar un domeniu .info dacă nu chiar un domeniu .ro , însă nu toţi am câştigat din blog ca zoso pentru a da mai mult pe webhost decât pe chirie…

    Aste sunt părerile mele sincere faţă de blogul tău, pe final am fost puţin “zoso” şi m-am luat “de tine” însă simţeam nevoia să mă leg deceva.

    O zi bună în continuare !

     
  2. R4dhu

    August 8, 2011 at 23:28

    Aşa este, o să încerc să mă mut pe domeniu propriu.
    Eşti înscris în concurs. Mult succes ! Câştigătorii vor fi anunţaţi aici pe blog, duminică seara!

     
  3. Annitu

    August 9, 2011 at 17:36

    Bună. Sper să nu te superi pe mine că îţi dau o idee/părere (cum vrei să o iei), dar nu mi se pare corect pentru participanţi felul în care alegi câştigătorul. Consider că ar trebui să-ţi aparţină alegerea. Am făcut şi eu un concurs asemănător (care se termină chiar azi) şi la început vroiam să aleg câştigătorii cu random.org, dar am zis că” frate, nu e corect pentru cei care participă, tre’ să aleg eu câştigătorul, decât să mă trezesc că random.org alege unul care a scris 2 rânduri şi alea cu greşeli de clasa a IV-a”. Asta e părerea mea. Acum, e concursul tău şi ai dreptul să îl organizezi după bunul plac.
    Acum să vorbim despre blog-ul tău. Sincer, nu am mai intrat pe el până acum, aşa voi putea să fiu mai obiectivă. Îmi place tema, este chiar foarte simpatică şi culorile sunt foarte ok şi potrivite cu subiectul blogului. Văd că eşti nou în blogosferă (din martie 2011) şi cu ocazia asta îţi urez mult succes în continuare.
    Îmi place că ai căsuţa de abonare care e foarte importantă, pentru că aşa, cititorii tăi fideli, vor fi la curent cu tot ce se întâmplă pe blog-ul tău.
    Din câte am văzut pe primele pagini, ai postări mixte: postări funny, ştiri, postări personale,postări utile, clipuri funny şi interesante ş.a., astfel, vei avea parte de vizitatori de toate vârstele .
    Încă o chestie care e “de criticat”. Ai putea să achiziţionezi un domeniu, măcar un .in sau .info pentru că aşa, cititorii vor reţine mai repede adresa blogului şi vor reveni aici.
    Cam astea sunt părerile mele legate de blog-ul tău. Sper că am zis tot.
    Baftă participanţilor şi o zi frumoasă!

     
  4. andrew

    August 9, 2011 at 18:08

    Deci, ma bag si eu ^^, in primu’ rand eu o sa imi spun parerea sincera despre blogu’ tau, ce gandesc asta spun/scriu, asa ca nu te supara daca te jignesc in vre-un fel.

    Numele, nu stiu de ce ai ales numele asta, “R4dhu”, inteleg ca vine de la numele ce-l porti, insa nu vad de ce 4-ul ala si h-ul apar, pentru ca atunci cand dai adresa cuiva pe messenger/mail/whatever primu’ gand ce-i vine in minte e ca e un blog scris d3 0 p3r$04n4 kw pr34 mwlt4 ym4gyn4ty3 (intelegi la ce ma refer), si o sa isi faca o prima idee foarte proasta… Si nu e bine, pentru ca am observat ca tu nu scrii asa, scrii foarte ordonat, si scrii si cu diacritice.

    Tema, deci sincer tema o iubesc, in sensul ca nu e ca temele de pe majoritatea blogurilor de pe wordpress.com, cu o gramada de chestii transparente, si chestii care iti taie pofta de citit un blog, e simpla si are culori frumoase.

    Si acum domeniul, chiar ar trebui sa iti iei un domeniu, pentru ca ai avea ce scrie, nu esti genu’ care posteaza numa’ clipuri de pe iutub sau copie articole de pe alte site-uri, deci ar fi un plus sa ai propriul domeniu, si in zilele astea iti poti achizitiona domenii foarte usor, fara mari batai de cap, cu plata prin sms. Despregazduire.ro au niste oferte super, poti sa iti iei domeniu .com la 8euro (sms-ul o sa coste 10 euro ca se mai aplica tva-ul), fara sa ai vre-o obligatie sa iti iei si un pachet de hosting de la ei cum sunt cei de la qualiti-host(.ro), si 10euro pe an nu mi se pare mult (daca iei in perioada asta orice domeniu de la despregazduire, inafara de .eu, primesti un domeniu .eu gratis pe un an, fara sa ai vre-o obligatie sa il reinoiesti anul urmator). ^^

    Incearca sa postezi mai multe articole scrise de tine, nu imagini si chestii de genu’, articole in care iti dai cu parerea despre diferite chestii, evenimente, whatever. Asta e doar un sfat. Ai putea avea mai multi vizitatori decat daca o sa treci treptat la categoria asta. La vizitatori ma refer la persoane care te viziteaza des doar pentru faptul ca apreciaza articolele tale, si stilul tau de a scrie.

    Cam asta am avut de zis, see ya’ next time! =)

     
    • andrew

      August 9, 2011 at 18:15

      EDIT: quality-host, nu qualiti =))

       
  5. Copilu

    August 9, 2011 at 20:02

    No, deci să mă bag şi eu. Că e criză şi nişte lei nu strică nimănui.
    Îmi place că scrii ordonat. Scrisul are alineate, este aerisit. Cu alte cuvinte, blogul tău este, să zicem citibil. Nu oboseşte ochiul.

    Îmi place ca abordezi subiecte diverse. Toate subiectele tale au umor în ele, umor de calitate.

    Ce să mai zic, tema este ok, desi fundalul nu prea are legătură cu restul temei. Un domeniu propriu ar fi bun, dar calitatea contează. A articolelor, desigur.😀

    Succes fericiţilor câştigători😉

     
  6. R4dhu

    August 9, 2011 at 20:03

    Annitu, andrew şi Copilu, mulţumesc pentru sugestii…sunteţi înscrişi în concurs.

     
  7. R4dhu

    August 9, 2011 at 22:06

    @ Perfu : Ofer lei, nu dolărei. Eşti înscris în concurs.

     
  8. Bivolaru George- Cristian

    August 9, 2011 at 22:58

    Bun , hai sa ma inscriu si eu .
    Ideea este ce vrei sa comunici tu .La cat de ordonat este , cat de viu colorat este ,tine de personalitatea fiecaruia.Poate sa fie Funny sau sobru dar sa aiba o tema data un domeniu pe care
    le poti dezvolta in ambele directii.Sincer un concurs cu premii in bani pe blogurile de gen nu am intilnit.
    Daca intr-o zi vei folosi anumite cuvinte cheie la un articol vei avea surpriza sa vezi numarul de intrari creste spectaculos.O spun din experienta personala.Urmareste trend-ul si incearca sa publici printre primi..

     
  9. Vic3ntziu

    August 10, 2011 at 08:45

    OK,hai ca ma bag si eu.
    Deci ce sa zic in mare parte imi place blogul tau tema este buna dar nu imi place fundalul albastru care nu prea are ce cauta acolo,chiar daca este prima data cand intru pe blogul tau ce mi-a atras atentia a fost pagina R4dhu îţi răspunde la întrebări care este foarte tare si nu cred ca am mai vazut pe un blog asa ceva pana acum.Poate un domeniu in viitorul apropiat si in rest totul este ok.

    Acestea au fost parerile mele despre blogul tau.Bafta participantilor !!!

     
  10. Pato Basil

    August 10, 2011 at 22:09

    Sa incep:
    Imi place ca ai folosit pentru spatiul articolelor ceva lizibil… gen negru pe alb( aici ai un plus)
    minusuri… bleoul ala din background e prea strident si ma oboseste….
    Sus in hader( cred ca se numeste), ar trebui sa faci ceva grafic, nu stiu ce dar parca prea e o simpla coala intr-o mapa de piele neagra.
    Ar trebui sa lucrezi un pic la un logo mai interesant… cat de cat sa aiba ceva artistic.
    In rest sa tratezi subiecte cat mai interesante iti doresc si sa scrii cat se poate de original, sau macar in stil propriu chiar daca imprumuti idei de pe ici pe colo, cum de altfel facem toti!

     
  11. Pato Basil

    August 10, 2011 at 22:10

    Si ai un banner iesit din schema…:(
    Nume, adresa le folosesti pe alea de le-am folosit pentru publicarea comentariilor!🙂
    Succes cu acest concurs.

     
  12. Val33ntyn

    September 8, 2011 at 17:58

    As fi participat si eu dar nu am observat ca am un backlink de la tine (e nofollow cumva?) Sa inteleg ca ai vrut neaparat sa stii parerea celor scrisi cu rosu?

     

Lasă un comentariu

 
