RSS

ING bank micsoreaza dobanzile din nou

17 Aug

Am primit pe 10 august anul curent un mail oficial de la ING bank prin care mă anunţau că începând cu 12 Octombrie, ING bank va opera modificări ale valorilor dobânzilor. Dacă şi voi sunteţi clienţi ING, mai mult ca sigur aţi primit mail de la ei. Poate aţi observat că este a doua oară pe anul ăsta când ING scade valoarea dobânzilor…şi nu vă închipuiţi că au scăzut dobânzile la credite…din contră, ING a micşorat dobânzile la cardurile de debit, depozite şi conturi de economii.

Ce pot să spun, se pare că până şi leuţul portocaliu şi-a luat câteva bâte-n bot de la criza economică şi a fost nevoit să mai scadă din dobânzi…cu alte cuvinte, din octombrie vor fi oferiţi mai puţini bani (dobânzi mai mici) celor care îşi ţin economiile într-un cont curent sau într-un depozit…nasol moment pentru ING…sper să nu piardă prea mulţi clienţi la faza asta…

Şi în loc de încheiere, un sfat din partea mea : ţineţi-vă banii departe de băncile cu origini greceşti. Nu de alta, dar sunt cele mai ameninţate de faliment, pe fondul situaţiei dezastruoase din Grecia.

 
8 Comments

Posted by on August 17, 2011 in Uncategorized

 

8 responses to “ING bank micsoreaza dobanzile din nou

  1. zaqk

    August 17, 2011 at 07:13

    La banci e invers!
    Dobanzile au crescut la ING in momentul in care aveau nevoie de bani. Daca iti aduci aminte, in 2008-2009, dobanzile la ING erau foarte mari (cont curent si depozite). Aia insemna ca ei aveau nevoie de bani. Insemna ca e situatia nasoala.
    Acum inseamna ca banca este in o situatie stabila si nu are nevoie sa adune lichiditati de pe piata ca atare ofera si dobanzi mai mici!

     
  2. R4dhu

    August 17, 2011 at 17:47

    Deci aşa stă treaba defapt… Da, am auzit că ING a trecut cu brio testul de stres pentru bănci ( nu mai ştiu cum se cheamă exact ).

     
  3. zaqk

    August 17, 2011 at 17:54

    Nu stiu daca iti aduci aminte de perioada anilor 90 cand dobanzile la depozite erau de genul 80%, 100%, 150%. Sa iti fie teama de dobanzile exagerat de mari. De alea mici sa iti fie teama doar cand sunt insotite si de stiri la TV ca e rau!

     
  4. R4dhu

    August 17, 2011 at 18:03

    O să ţin cont de asta… E bine de ştiut.

    Eu in 1990 abia mă năşteam…deci pe vremea aia nu aveam treabă cu băncile :)) abia acum 2 ani am descoperit şi eu avantajul de a avea un card…

    PS : De curiozitate, cu cine faci banking ?😀

     
  5. zaqk

    August 17, 2011 at 18:13

    ING

     
  6. R4dhu

    August 17, 2011 at 18:43

    bun, bun😉

     
  7. Andu_M

    August 17, 2011 at 20:23

    ing pierde clienti pe depozite, dar sunt cea mai iubita banca de la noi conform studiului aluia anti stres pe care nici eu nu stiu cum il cheama :))

     
  8. Pato Basil

    August 18, 2011 at 11:14

    am si eu card la ei… si m-au anuntat ca mi-au facut dobanda de 0,5%:D parca si la inceput aveam o dobanda de peste 5 … cand mi-am facut cardul :(… golani!

     

Lasă un comentariu

 
