RSS

Analogie intre windows si Dacia

18 Aug

Am stat, m-am gândit, am analizat şi într-un final am ajuns la concluzia că poate fi făcută o analogie între anumite versiuni de Windows şi câteva modele de Dacia produse de fabrica de la Mioveni. Aşadar, avem :

Windows 95 <==> Dacia Nova

Windows 98 <==> Dacia SuperNova

Windows 2000 <==> Dacia Solenza

Windows XP  <==> Dacia Logan   ( cele mai populare, cel puţin până acum )

Windows Vista <==> Dacia Sandero  ( nu prea s-a înghesuit lumea să le cumpere )

Windows 7 <==>  Sandero Stepway   ( ambele arată bestial )

Windows 8 <==>  Dacia Duster

 
5 Comments

Posted by on August 18, 2011 in Uncategorized

 

5 responses to “Analogie intre windows si Dacia

  1. zaqk

    August 18, 2011 at 06:13

    Sandero se cumpara bine!

     
  2. ex silentio

    August 18, 2011 at 22:47

    Comparația Windows XP Dacia Logan nu mi se pare corectă. Nu poți să compari un SO destul de popular și stabil (la vremea lui) cu un frigider pe patru roți🙂
    PS. Da’ Dusteru…. unde e Dusteru’?

     
  3. R4dhu

    August 18, 2011 at 23:10

    Păi Loganul nu este popular ? că văd o grămadă pe stradă…şi nici la stabilitate nu stă rău.

    Pe Duster l-aş compara cu windows 8…chiar dacă nu a apărut încă.

     
  4. ex silentio

    August 19, 2011 at 00:11

    E popular … așa e. Cât despre stabilitate, cum spuneam: frigider pe patru roți. Părerea mea🙂

     
    • DannielPH

      August 20, 2011 at 21:04

      Roaba sau logan, same shit.

       

Lasă un comentariu

 
