RSS

Amazon UK versus CEL.RO

26 Nov

Probabil aţi auzit deja că firma VARTA a lansat şi în România gama de lanterne indestructibile. Mă gândeam să-mi iau şi eu una aşa că am zis să compar preţurile…

Deocamdată, doar cel.ro comercializeaza la noi în ţară acest tip de lanterne…şi varianta care-mi place mie este destul de scumpă, 125 de lei cu tot cu transport. Văzând preţul destul de piperat, am zis să încerc apoi pe amazon.co.uk…

Mare mi-a fost surprinderea când am văzut că pe amazon acelaşi tip de lanternă este chiar mai scumpă, ajungând la 30 de lire sterline ( 26+ 4 transportul  )…Şi eu care credeam că pe amazon uk toate chestiile sunt mai ieftine decât la noi…Pfffff…

Cred că aştept să se mai ieftinească…

Caracteristici tehnice ale modelului care-mi place mie :

Beam Range: 150m (0.25lux)
Runtime: up to 35h
Total light output: up to 100 lumens
Light source: 1 Watt LED
 
1 Comment

Posted by on November 26, 2011 in Uncategorized

 

One response to “Amazon UK versus CEL.RO

  1. Random Lemons

    December 29, 2011 at 13:12

    Nu stiu ce sa zic despre preturile de pe Amazon, m-am tot uitat si eu de cateva ori cautand diverse si adaugand transportul nu prea m-a mai incantat pretul. eBay mi se pare mai facil.😀

     

Lasă un comentariu

 
